khoshis

0314

Kategori: Allmänt

Hej på er, igår kom ett gäng vänner över till mig. Vi grillade och umgicks och hade de roligt. Stina sov här. imorse vaknade vi och städade lite och åt godis till frukost, vill skjuta mig själv just nu för det. Aja det är ju standard att man äter onyttigt när ens föräldrar inte är hemma och de inte finns någon som säger åt en heh.
Pratade Skype med mamma och tog itu med vad jag trodde skulle vara ett jobbigt samtal, köksbordet här hemma har ju gått sönder lite och lampan i toaletten funkar inte längre. Hon blev inge sur alls och sa att det fixar dom när dom är hemma igen <3 har så bra föräldrar jag. 
Ikväll kommer nog mina tjejer över hit, får se vad vi hittar på! Nu ska jag typ äta grillmaten som blev över från igår och kolla på nån serie. Bra torsdag och bra fredag! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: