khoshis

DAYS

Kategori: Allmänt

Hallå! Dom senaste dagarna har jag haft väldigt kul. 
I fredags åkte jag iväg till Sthlm och träffade Tove, hon drog med mig på fest och jag hade så sjukt roligt, det är en enorm skillnad på festerna i sala och stockholmsfester. Festen slutade helt vid sisådär fem på morgon, fick praktiskt taget ingen sömn för folk började härja igen vid halv 9. Men det var så sjukt fint väder så satte mig på terassen o ba njöt av solen. Sen vid 12 på lördagen gick jag och Tove till stan, vi åt på vapiano och kollade runt i affärer. Sen åkte jag tyvärr tillbax till sala. När jag kom till station såg jag att min cykel blivit stulen, så standard här i denna pundarstad. 
Tjejerna kom till mig sen vid 6 tiden, vi åt på pizzeria och kollade mello. Haha besvikelsen som kom när Sanna vann :/ klippte även Stinas hår! Det blev bra. vi drog senare ut och spelade basket med ett gäng, elr ah jag kollade ju typ bara på heh. 2 brudar slaggade hos mig och dom drog vid 4 tiden idag för att kolla på match, jag pallade inte följa med för jag var tvungen att plugga, råkade somna istället så plugget gick ju åt helvete, vaknade för en stund sen och nu ska jag äta maaaat! Skriver sen puzz



Kommentarer


Kommentera inlägget här: